Nabízím reklamní a
marketingové poradenství a navrhování propagace firem, vč. realizace
jednotlivých reklamních prostředků nebo reklamních kampaní. Kromě dílčích konzultací pro větší společnosti se specializuji především na podporu středních a menších firem a drobných podnikatelů. Samozřejmostí je proto individuální přístup a především aktivní navržení vhodných variant propagace. Vždy připravuji strategii a konkrétní prostředky s ohledem na "zlaté pravidlo": poměr cena / výkon. Na rozdíl od řady jiných nestavím pouze na "teoretických" poučkách, ale navrhuji pouze to, co je pro danou firmu právě vhodné a finančně únosné. Základní nabídka » Analýza aktuálního stavu firemní propagace / marketingové komunikace (pozice na trhu, produkty /
služby, zákazníci / cílová skupina...)
» Definování cílů / vizí (dlouhodobé, krátkodobé, dílčí...)
» Stanovení "marketingového plánu" (priority, rozpočet, časový
horizont...)
» Realizace jednotlivých kroků (termíny, finanční podmínky,
vyhodnocení účinnosti / zpětná vazba...)
Připravuji též netradiční propagační prostředky » Audiovizuální komponované pořady určené pro podporu prodeje, na výstavy a veletrhy, popřípadě jako selfpromotion na dny otevřených dveří, kongresy, konference atd. » Hudebně dramatické útvary, které jsou vítanou složkou společenských setkáních, firemních večírků, setkání s klienty apod. » Začlenění uměleckých žánrů do reklamních prostředků, např. povídky, verše nebo písně. S jejich pomocí lze cokoliv představit netradičním způsobem. |
|
Přečtěte
si moji knihu o reklamním zákulisí nebo nějaký článek... |